czat

poniedziałek, 30 lipca 2018

milenka pisze na csp? nie do wiary! + 5 najbardziej wkurzających rzeczy


Cześć!!
To mój pierwszy shitpost na tym blogu!

W skrócie jestem mielonka milenka. Nie przedłużając, dzisiaj przedstawię wam 5 najbardziej wkurzających rzeczy moim zdaniem.

1. Msptuberki i prezenciki
Pierwsza rzecz ugh której nienawidzę, są "megaprezenty" Normalnie siedzę sobie, a tu nagle ktoś mi wyskakuje z "megaprezentami" na YT. Nosz kurwicy  dostaję jak widzę kogoś, kto nie może powiedzieć wprost, tylko wymyśla durne wymówki.


To przykład takiej "jutuberki". Naprawdę to nie ma sensu, prędzej dam jak poprosisz kulturalnie i nie wyprzesz się durnymi wymówkami.

2. Słaba paleta kolorystyczna 
Naprawdę, znajdujesz ładnego ciucha w sklepie a tu nagle... UPS! Paleta kolorystyczna na to nie pozwala. Kolory są okropne, a nad kolorami włosów nie będę się rozwodzić.

Sami widzicie, że kolory nie są za ładne. Z pomocą przychodzą uni kolory, ale niektórym nie chce się ich robić szczególnie mi.

3. Ceny vipa
Okej, teraz trwa beach sale, ale ceny pakietu star przechodzą ludzkie pojęcie. Znalazłam tą oto kartę podarunkową, na której są przedstawione normalne ceny.

215 zł to zdecydowanie za dużo moim skromnym zdaniem, już nie mówiąc o cenie pakietu na 3 msc. Jego cena dla mnie jest najbardziej nieopłacalna w porównaniu z korzyściami i ceną niż pakiet na 1 rok. Cena pakietu miesięcznego też pozostawia wiele do życzenia, a cena tygodniowego? Nie ma tragedii, jest dobrze.

4. Pustka na czacie
Chcesz sobie popisać, lub trollować ludzi? Ja to drugie lel. Ale oczywiście chat musi być martwy.

Screen robiony na potrzeby posta lmao. Nikt nie odpisuje cri

5. Słabe arty w top
To się zdarza najczęściej podczas tych zadań. Ktoś się napracował nad artem, a do top trafiają jakieś gówna co się robi 2 minuty. Każdy może dać słabe tło darmowe, swoją moviestar i do tego jakiś napis kompletnie z dupy.

                 Sama nie wierzę, że na 1 miejscu w topce jest słaby artbook a ma ponad 16k love it. Zamazałam nicki typów bo tak xD.

To koniec mojego shitposta, starałam się i mam nadzieję, że jakoś wam się spodobają moje posty.
Pozdrawiam, OGUREK MILENKAA


               

2 komentarze:

  1. Fajnie, że "ożywiłaś" blog. Ja niestety mam wrażenie, że parcie na niego było tymczasowe i po prostu całe bum już się skończyło. Ja osobiście nie mam pojęcia czy jeszcze napiszę kiedykolwiek posta, ale superancko, że ty się za to zabrałaś.
    Buziaki, olgi.

    OdpowiedzUsuń