czat

wtorek, 3 lipca 2018

Msptuberki się nudzą- czyli parodia Anety Weroniki

Heeeeeej wszystkim!!!!


(tak, kłujący w oczy czerwony najlepszy)

   Z tej strony wasza jakże rozgarnięta olga. 

   Ogólnie nie czuję tych wakacji, nudy straszne, na msp widać ludzie się za mało nudzą i nie ma jeszcze wysypu idiotycznych dram. Z tego powodu postanowiłam, że wejdę na YouTube. Oczywiście pierwsze obczaiłam moje ulubione kanały, niestety tak długo nie wchodziłam na yt, że 2/3 z tych kanałów są już od dawien dawna nieaktywne. Muszę przyznać, że trochę się zasiedziałam na tym YouTubie, ale no cóż. Nie wiem jakim cudem, ale trafiłam na filmik, który aż sam się prosił, żeby go obejrzeć i po obejrzeniu dokładnie nagadać autorce.
                           Jaki to filmik? 


Sam filmik to niby prześmieszna parodia filmiku 7 letniej (chyba) dziewczynki. Niestety autorka ma zbyt niskie IQ, żeby pomyśleć i dojść do wniosku, że "parodia", którą zrobiła jest żałosna i nie pokazuje jej (autorki) od dobrej strony. 
No ale oldzi przecież to tylko śmieszna parodia!!!!!!!!  

Właśnie nie, tyle hejtów co spada na tą dziewczynkę, to gruba przesada. Dziecko nic złego nie robi, jest jak każda inna mała dziewczynka z tym wyjątkiem, że nagrywa filmiki i wrzuca na YouTube. Autorka oprócz tego, że bezczelnie wyśmiała (no jak to inaczej nazwać) kanał Hejka tu Lenka i w tym samą Lenkę, to jeszcze ponakręcała swoich widzów, co widać po komentarzach pod jej filmikiem.
...

...


I tak wyglądała min. połowa komentarzy pod tą jakże śmieszniutką parodią.
Nasza "Anecia" swoim zachowaniem sprowokowała swoich widzów i ci, żeby jej się przypodobać hejtowali Lenę jak niewiadomo kogo.
     Z ciekawości zmusiłam się do obejrzenia jeszcze kilku filmików Anety Weroniki + przeczytałam opis kanału i odkryłam, że nie ma ona 13-stu lat (tak jak myślałam), lecz 16. No ja osobiście od osoby, która jest już prawie dorosła i dosyć dojrzała oczekiwałabym więcej rozumu. Najbardziej zdziwił (no dobra, jednak nie zdziwił) mnie fakt, że pełno osób popierało w tym autorkę, a mało było osób, które (tak jak ja) uważały, że to COŚ jest wręcz idiotyczne. 


Żeby nie było, że tylko gadam jaki to ten filmik jest złyyy, to powiem dlaczego się czepiam. Lenka jest małą dziewczynką. Jak każda mała dziewczynka chce mieć pełno zabawek, różowy pokój i rodziców, którzy poświęcają dla niej swój czas. Dlatego nie wiem czym ona sobie zasłużyła na ten cały hejt. Ma bogatych rodziców, więc mogą sobie pozwolić na spełnianie zachcianek Leny. Ma kanał na yt i co z tego? Jest pełno ludzi, którzy mają kanał na yt nie mając ukończonych nawet 13 lat, więc dlaczego uczepiliście się Lenki? Obejrzałam filmik, który sparodiowała Aneta Weronika, potem następny i tak w sumie widziałam z 6-7 filmików z kanału Hejka tu Lenka i uważam, że jest ona pozytywną, miłą, małą dziewczynką, która niczym, ale to NICZYM nie zasłużyła sobie na taką falę hejtu. Komentarze pod filmikami Leny to w 95% sam hejt i "konkurs" kto najbardziej nienawidzi tej "g00piej małej dźewcynki". Ludzie, wy weźcie czasem puknijcie się w głowę i pomyślcie. To jest małe dziecko i ona przez was i te wasze złośliwości może się kiedyś załamać i w przyszłości mieć problemy, chociażby z samooceną. 
   Mam nadzieję, że do wszystkich, którzy to czytają i hejtują Lenkę, to dotarło.
  No to buziaki, do następnego posta!!!!!!!!!





17 komentarzy:

  1. Kurnać, ja bardzo lubiłam Anetę Weronikę, a to mnie załamało. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście zdecydowanie zgadam się z postem, szkoda tej dziewczyny.

      Usuń
  2. Miło mi, że post się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. w końcu ktoś to powiedział

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże totalnie masz rację! Dałam już tamyej idiotce disslika

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejusiu, strasznie mi miło, że tak pozytywnie odebraliście ten post, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ughh o fu. Nienawidze tych gwiazdeczek Yt-ba. Jak tylko zobaczyłam, że coś takiego sie dzieje, to od razu złapałam się za głowe. To zwyczajne dziewczynki podlizujące się swojej królowej. Najgorsze jest to, że to jest takie żałosne i nie da się nic z tym zrobić.To jest i będzie dalej...i to jest w sumie strasznie przykre jak się teraz na to patrzy. No cóż z jednej strony nie będę zmuszać kogoś, żeby zwyczajnie przestał robić to co lubi. Na miejscu tych osób nagrywających powiedziałabym po prostu ,,stop'' czy też zwyczajnie nagrałabym jakiś filmik tłumaczący to zachowanie, skoro te dziewczynki łapią wszystko. DOSŁOWNIE, w tym właśnie hejt do Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z twoim postem ale jednak nie do końca. Bo publikując coś w internecie (cokolwiek) trzeba się liczyć z falą hejtów i krytyki i niestety czy ma się 10 lat czy 16 nikogo to nie ominie. Ludzie z natury bywają podli i tego już nie zmienisz, dlatego trzeba mieć dystans do tego wszystkiego. Szkoda mi tej małej ale jednak ludzie są zazdrośni itd. Poza tym może też rodzice powinni zwracać większą uwagę na to co dzieci publikują w sieci, wówczas było by o wiele mniej takich sytuacji. Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, każdy kto publikuje coś w sieci, musi się przygotować na krytykę. Jednak moim zdaniem, to nie usprawiedliwia nikogo. To że dużo ludzi tak robi, nie znaczy, że jest to dobre i trzeba takie zachowanie powielać.
      Krytyka (i to tak ostra) może źle wpłynąć na dzieci, które są małe i nie umieją sobie radzić w takich sytuacjach.
      Ludzie z natury są podli- prawda, lecz czasem można wziąć oddech i ponarzekać sobie w myślach.
      W internecie nikt nie jest anonimowy i trzeba liczyć się z konskw necjami.
      Jeśli Lenka w przyszłości będzie miała problemy, to jej rodzice wybierają przypadkowy komentarz, w którym ktoś zwyzywał dziewczynkę i BUM! Policja znajduje po adresie IP tą osobę i sprawa kończy się w sądzie.
      Takie jest życie, rodzice Leny powinni spodziewać się, że hejt ich nie ominie, ale to nie znaczy, że tak powinno być.
      Również pozdrawiam, buziaki :-*

      Usuń
  8. andzike kiedys szanowalam ale teraz co odpierdziela to slowem tego sie nie da opisac

    OdpowiedzUsuń
  9. BOZE JA SRALAM TAK Z TEJ PARODII WYBACZ XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, parodia jest niby śmieszna, ale moim zdaniem także żałosna.

      Usuń
  10. andzika sie zepsula po tym filmie tak jak karolek po swoim 'jestem tolerancyjny poki nie widze'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa, gdybym miała zeszycik z cytatami, zapisałbym twój komentarz złotymi zgłoskami.

      Usuń