czat

czwartek, 21 czerwca 2018

Drama na forum #1

   DRAMA TIME!!!!!!!

No hejka kaczuszki raczki. Tutaj wasza ulubiona Alter, Alterka, Alteruwa - jak wolicie. Jako, iż jest to mój de facto pierwszy post, który nie jest przedstawieniem mojej wspaniałej osoby, nie bądźcie mną aż tak rozczarowani.

   Zaczynając. Co to za tydzień bez trolla na forum, co nie? Jak ja lubię patrzeć na te bezsilne owieczki, które próbują przekonać autora/-kę posta o tym, że to co mówi jest złe, brzydkie i ogólnie krzywdzące. Tę naszą chwilową dramę rozpoczęła nasza kochana organizatorka dzisiejszego posta - Moonis.
   
Post o wdzięcznej nazwie "znecanie sie" zdobył na dzisiejszą chwilę aż 182 komentarze!!! Nie no, myślałam, że będzie trochę mniej, ale jednak jest.

   Cóż będę opisywać, kolejne pierdyliard osóbek złapało się na prowo, ale to dobrze - miałam się z czego śmiać. Oczywiście znalazło się kilka muwi, które ogarnęły o co chodzi i pisały, żeby przestać karmić trolla - cóż, niszczą całą zabawę. Nie było ich jednak wiele, więc nawet nie chce mi się robić ss.

Nie zabrakło także świadomych, którym niezbyt zależało na uciszeniu dramy.

Czelendz to moja idolka

No i moja ulubiona grupa. Moje słodkie owieczki. No spójrzcie tylko, jakie to nie jest urocze:


Słodziutkie. Sama autorka posta zarzekała się, że to jej główne konto i po prostu nie grała od 4 lat, rzecz jasna. Wszyscy wiemy, że to tak możliwe, jak to, że lil byłby skłonny pocałować elenkę.  Konto faktycznie pochodzi z 2012r., ale sądzę, że Moonis po prostu je odkopała na potrzeby własnej rozrywki - gdybym nie usunęła Gwiezdnej Luny, też bym to zrobiła.

Ja jej wierzę tępe strzały.

Temat zakończony symblicznym "ale bajcik". Do zobaczonka kiedyś tam, o ile dożyję (wolałabym tak, bo jadę sobie na wczasy).

Całuski <33
Ave Alter

3 komentarze: