czat

środa, 27 czerwca 2018

Moderacja w akcji #1

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... Tutaj Alter, Alterka, Alteruś, Altereczka.
Przychodzę do was z czymś innym - z czymś, czego nie było jeszcze na żadnym blogu! (Ani Anabelka, Cult i inne hektary nie miały tego!!!!!) Przychodzę do was z czymś, z czym kilka wytrwałych osób mogło się spotkać (pozdrawiam loszkę kłócącą się z nimi już przeszło trzy lata) - nasi moderatorzy!!!!!!!!!!!!!!!!!

Od początku. Dostałam bana za rzekomo temat "MOJE NUSZKI NADAL NIE SA W TOP!". Wsm, nawet nie wiem jako się to miało do tematu seksu (tak, dostałam bana za treści seksualne), ale dobra. Załączam ss blokady i mojej pierwszej wiadomości ("formularz kontaktowy" na tej ich stronce to jest jakaś porażka).


O chuj chodzi

Pierwsze odwołanie




Okej, trochę się zdziwiłam. Nie wiem, co "NUSZKI W TOP" mają do seksu, ale dobra. Po wysłaniu tejże okropnej wiadomości z formulaża kontaktowego (tragedia, po prostu - maila supportu napiszę pod koniec, dla was, specjalnie) oczekiwałam na odpowiedź - i dostałam ją po tylko jednym dniu od wysłania zgłoszenia. Zgadnijcie od kogo, pff.


Okej, oto jak wyraża się Leszek. Bezczelny jest, po prostu. Ahaha, zapomniałabym. Rozmowy o nudeskach. Myślałam, że umrę ze śmiechu. Co miał mój post (zwykła reklama, taka jak tych wkurwiających randomów) do jakichś nudesków? XDD

Dobra. Chwilę później napisałam odpowiedź, w której nakablowałam na Elenkę (pozdrawiam serdecznie, całuski), że to ona stworzyła posta o NuDeSkAcH.

Wybacz, hihi.

No i dobra, niech mi udowodnią, że pisałam o nudeskach (najśmieszniejsze w ogóle jest to, że na tym koncie nigdy na forum nie napisałam nawet "nude, nudeski, nudesy, nudes" etc.)

I wiecie co, nie odpisał mi pan Leszek - onieneineie, teraz była to pani Zosia. W prawdzie, nigdy nie miałam z nią do czynienia, ale chyba jakaś nie ogarnięta jest (przynajmniej milsza niż Leszek).


No i dobra. Odpowiedź przyszła dzisiaj, właściwie przed chwilą. Czytam, czytam i o chuj chodzi. Przecież napisałam że to emo elena napisała posta, nie ja. Może powinnam im napisać dużymi literami:

TO ELENKA Z KONTA EMO ELENA NA KONCIE EMO ELENA STWORZYŁA TEMAT O NUDESKACH I KONTO EMO ELENA NIE NALEŻY DO MNIE A SAMEJ AUTORKI POSTA I WŁAŚCICIELKI KONTA EMO ELENA W ŻYCIU NA OCZY NIE WIDZIAŁAM

Może to by do nich przemówiło w końcu. No, oto jest nasza polska moderacja filmgwiazdyplanety w akcji. Czy wy także macie jakieś cudowne wspomnienia związane z panem Leszkiem, panią Zosią i całą resztą? Mam zamiar napisać do tych ludzi jeszcze raz, żeby mi usunęli te pieprzoną blokadę, bo ja tam mam fotkę moich nóżek (I TAK KIJ CI W OKO CZELENDŻ WBIŁAM DO 1 STRONY TOP HAHAHAHHA) i na karenn nikt mnie nie nazywa alter, albo chociażby to "ludzkie". W każdym bądź razie, zamierzam pisać z nimi tak długo, jak tymi ^$&^*&^O*%%#^ z momio, dopóki nie skrócą mi bana. I tak - będę do nich wypisywać nawet po tym, jak mi się ban skończy. Koniec posta. Kropka, pytajnik, wykrzyknik, kropka.

Całuski <33
Ave Alter


Ps e-mail supportu moviestarplanet: > support@moviestarplanet.zendesk.com <

3 komentarze: