czat

poniedziałek, 25 czerwca 2018

jak prawidłowo kategoryzować ludzi na msp?

witam tu fran how
dzisiaj krótko
do dzisiejszego bólu dupy zainspirowało mnie to coś:




oraz wszelkie inne posty o podziałach ludzi czy też "listy raków" 

za każdym razem z jakiegoś powodu tego typu posty wywołują burze, w tym przypadku 255 komentarzy, z czego większość to "a gdzie ja???", "dopisz mnie to cool osób".

może to kogoś zdziwić, ale niektórzy komentujący traktowali ten post 100% poważnie.
szok

oczywiście większość tego gówna to czysta prowokacja w celu zdobycia odrobiny atencji na forum.
i co jest smutne - to działa!!! autorzy postów osiągają swój cel - dostają tak bardzo upragnioną uwagę ludzi.
i teraz w tym momencie również wspomniana osoba dostaje ode mnie atencję.

ale przejdźmy do odpowiedzi na pytanie z tytułu
czyli jak prawidłowo kategoryzować ludzi z msp?
uwaga uwaga
w c a l e

bardzo proszę, nie bądźmy zwierzętami i nie bawmy się w zagrody
przestańmy być debilami z dwucyfrowym IQ
myślmy
żyjmy sobie razem bez pierdolonych podziałów
#kosmopolityzm

ja rozumiem, że kategoryzowanie jest bardzo wygodne dla naszych płaskich umysłów
ale błagam, miejmy po prostu poczucie własnej wartości, a coś takiego nie będzie nam potrzebne
i to nie tylko na tym pieprzonym msp


pościk odhaczony
mam spokój na tydzień

dobranoc 

1 komentarz:

  1. Ja to ludzi dzielę na siebie i innych, w te bardziej skomplikowane się nie bawię.

    OdpowiedzUsuń