czat

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Odchodze ale tak na serio

Hejka tu elenka, jak widzicie po tytule- odchodzę z bloga i msp (na czat blogowy może będę wchodzić jak będzie mi się baaaardzo nudzić), nie będzię ten post jakiś mega długi, no bo ile można pisać o tym ze się odchodzi. chyba za dużo razy użyje słowa 'odchodzę' w tym poście ale szczerze to wyjebane na to mam

No wiec odchodzę, nie wiem na jak długo i czy wrócę, ale zapewne wrócę bo zawsze wracam co jakiś czas do tej gry, nie wiem czy będzie to tydzień czy miesiąc, wiec możecie mnie wyrzucić ze znajomych bo nie chce wam zajmować miejsca tak jak pixi star

Odchodzę bo ta gra mnie strasznie zaczęła nudzić, nie ma w niej nic ciekawego, zdałam sobie też ostatnio sprawę z tego ze uzależniłam się trochę od tej gry i że totalnie zawaliłam swoje życie w realu. Do tego jak pewnie wiecie po moim ostatnim poście to mam 17 lat wiec pasowałoby coś w końcu zrobić ze swoim życiem, zamiast siedzieć cały czas w internecie. Zaczęły się tez wakacje a ja nie zamierzam ich spędzić znowu całymi dniami siedząc w internecie. Nie wiem czy wszystko napisałam wiec jak sobie coś ewentualnie przypomnę to dopisze.

Jakby ktoś chciał mieć ze mną jakiś kontakt to podam na pv.
Za wszystkie błędy ortograficzne itp przepraszam ale pisze ten post na szybko bo nie chce juz byc w tym internecie i chce jak najszybciej odejsc

haha lil tego posta nie usunales

3 komentarze:

  1. :-(
    Jak smutnooo
    Ale no coz elenka
    Wez sie za normalne życie
    Kataki bedzie tesknic :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, powodzenia w normalnym życiu. Ale ono jest nudne przecież. :<

    OdpowiedzUsuń