czat

czwartek, 21 czerwca 2018

Drama na forum #2

   Znowu. Nie spodziewałam się, doprawdy. W tak krótkim czasie dwie dramy, dziękuję wam. Ale wracając. Tutaj wasza Alter!!!!!!!!!!! Kolejna kłótnia, tym razem przygotowałam się lepiej - przejrzałam cały temat, każdą wiadomość po prostu i wybrałam te najciekawsze. Opiszę wam ją trochę dłużej, wiem, że uwielbiacie długie posty.

   Zacznijmy więc. Użytkowniczki kaj sie i NightLola - dzisiejsi dostawcy - wywołały sobie dramę (dzięki) na emespe. Nie będę wam przepisywać tego słowo w słowo, od czego mam ss.


Jak widzimy, ucięło mi tytuł, ale who cares. Chodzi o "podział" na forum, czy coś w ten deseń. Każdy dzban to zrozumie. Przeczytajcie, bo nie zrozumiecie dalszej części, moje raczki. Idziemy dalej.


Tutaj ujawniła się frustracja kaj. Możecie nie rozumieć wcale nie wątpię w waszą zdolność dedukcji, więc już pędzę z tłumaczeniem. Mnóstwo randomów, randomików pytało "do której kategorii należą. Cóż, kaj, naucz sie panować nad emocjami, hihi.


Hejka Czelendż! Tęskniliśmy za tobą, już nie widziałam cię od wczoraj. Wszyscy cię kochamy i podziwiamy!! Dobra, nieważne.


Zobaczcie, nawet Anabelka tu jest!! Cóż, szkoda, że później się nie udzielała, ale cóż. Btw, jeśli to czytasz, kiedy kolejny post? Nie mam czym się inspirować, moja idolko.


Mhmm, kajuwa się denerwuje ~


Pomińmy te randomy, spójrzcie na tę jedną, niepowtarzalną, emo osóbkę. Nasza Zizi była naszym paliwem napędowym, hehe.


Tutaj weszłam do rozmowy - no bo jak to nie pobawić się z naiwnymi owieczkami? Achh, nie ma to jak wrócić do starych czasów.


Oczywiście nie zabrakło małej potyczki użytkowników. Widzicie - jednak na MSP istnieje pvp!!


Dobra, teraz się zaczyna akcja, raczki. Zwróćcie uwagę na użytkowniczkę paulina [cośtam]. Nasza druga bańka paliwa.


Tutaj kajka dopasowuje osóbki do kategorii (patrz: 1 ss). Zaraz poleci lawina, to było dosłownie kilka minut.


O tak, druga wiadomość Paulinki. Długa, więc skrócę. Mówi, że nie rozumie kaj, bo ocenia ludzi po wyglądzie. To jest jawne kłamstwo - przecież wszyscy oceniamy po wyglądzie czy tego chcesz, czy nie. Nie bądź wege, bo ja nie rozumiem dlaczego to robisz, tak? Aha, i dalej, że "cool", to może nazywać junkę albo agee100 i że zalicza się do randomów (kaj oczywiście) też tak myślę.


Tutaj mamy Olę. Z tego co wiem, napisała tylko jeden komentarz, przykro mi. Pod tym Paulinka udowadnia, że myśli bardzo... cóż, "nie znasz - nie oceniaj". Zauważcie ostatni, przycięty komentarz. Jest dosyć ważny, bo dzięki niemu Paulina037 otrzymała nowe argumenty.



Dobra, kaj odpowiada. "ALE JAZDA" - masz wyczucie, to się jeszcze nawet nie zaczęło. Pracuj nad sobą, kochanie. A teraz niebieskowłosa bohaterka ma wciska gaz i zaciska palce na kierownicy. Nie zapomnijcie zapiąć pasów!


Mmm... a tak! Uwaga, uwaga, kolejny uczestnik! Zadzwon do mnie, czy jakoś tak. Mówi, że Lola nie jest cool, ale mi to tam jakoś wisi bo nie jest cool. Obchodzi mnie to, że dołączyła do gry. Mhm, wsm nie wiem dlaczego tak się rozpłynęły nad tą Zizi.


Zizi chyba posiada wiedzę z "Jak pokonać trolla, tom 1", ale nie potrafi wprowadzić jej w praktykę. Cóż, zdarza się. Aha, ten komentarz Pauli pewnie był do mnie, ss wstawię za chwilę, bo już mi się nie chce przestawiać (o ile to mam).


Tak, to mój komentarz odnoszący się do tego, że nasz niebieski random nazwał kał śmieciem i ośmiolatkiem, cóż. Nie każdy potrafi wyzywać. Am, tutaj Zizi (znów na dole, czy to coś symbolizuje?), niby taka opanowana, ale tylko spójrzcie XDD


A, tu jakaś loszka zrobiła błąd (z pewnością celowy) i Zizi ją poprawiła, pewnie nie załapała żartu, czy coś. Twój okres tym bardziej.




Okej, tutaj nabijamy combo. Zizi nie zrozumiała tej laski na górze (nie ma jej na ss), TO (Twój okres) nie zrozumiała Zizi, A Zizi nie zrozumiała TO. Cóż, zdarza się.


Mm, mój długi komentarz. Odnosi się do tego "rly? nazwał cię "cool" i od razu go bronisz? dziecinada".  Jeśli chce wam się czytać - klikajcie.


Kaj mnie kocha, co za nowość. Przecież wszyscy mnie kochają, ale i tak dzięki - buzi wam wszystkim. Lola niszczyła trolla. Stąd już niedaleko do końca.


Fóllame coś tam pisze, ale jest raczej bezstronna, więc ten. Ach, zadzwon się obudziła. W sumie, rozumuje całkiem dobrze (narazie).


Dobra, kolejny mój długi komentarz z reklamą CSP. Teraz zadzwon tłumaczy się fóllame - czytajcie ile chcecie.


Tutaj kajuwa nas pozdrawia, więc i my pozdrawiamy ją. Potem tam się cieszy sławą na pięć minut i kolejna wiadomość fóllame. Zignorujcie TO, potem nie mówiła już nic ciekawego.


Tam wyżej pisali, że to prowo - jak zwykle psują zabawę. Zadzwon mówi, że nie osiągnie sławy, jakiej oczekiwała i że tylko halucyn ma rację. Co do Patoli, nie przyjmujemy. Zaobserwuj nas, aby nie umknęła ci żadna rekrutacja!


Koniec naszej dramy, było miło. Post zakończony "up???". Alex ma rację, trudno nie przyznać.

   To już na tyle, moje kochane raczki. Jak spędzacie wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś? Cieszycie się, że ten rok już się skończył? W każdym razie, do zobaczenia.

Całuski <33
Ave Alter



4 komentarze: